سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

شکست نمایندگان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال| از نتیجه خاص، خبری نیست!

  • کد خبر: ۹۶۶۲۸
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
شکست نمایندگان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال| از نتیجه خاص، خبری نیست!
باخت قابل‌پیش‌بینی هر دو نماینده استان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور جایگاه این تیم ها را در لیگ برتر تغییر نداد.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دیروز در سراسر کشور برگزار شد که سهم نمایندگان خراسان رضوی ۲ باخت قابل‌پیش‌بینی خارج‌از‌خانه بود.
فرش‌آرا دیروز همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، در تبریز به مس‌سونگون باخت و چیپس کامل هم در ساوه حرفی برای گفتن نداشت؛ دو‌مسابقه‌ای که اولی ۴‌بر‌۲ و دومی ۵ بر ۰ به سود میزبانان به پایان رسید تا ۲ تیم مشهدی مثل همه فصلی که پشت‌سر گذاشته‌ایم، کسی را غافل‌گیر نکنند!

آن‌ها همه بازی‌هایی را که روی کاغذ به نظر بازنده هستند، می‌بازند و آن‌هایی را که باید ببرند، تقریبا -نه قطعا- می‌برند تا به‌این‌ترتیب از نتیجه خاص، خبری نباشد. هر هفته همان چیزی که قابل‌پیش‌بینی است، اتفاق می‌افتد و در این شرایط یک‌نواختی، ۲ نماینده استان در حال سپری‌کردن بی‌تفاوت‌ترین دوره حضورشان در لیگ هستند. با فاصله شانزده‌امتیازی که دیروز بین تیم فرش‌آرای رده‌ششمی با مقاومت البرز رده‌پنجمی افتاده است، حالا قدیمی‌ترین نماینده خراسان رضوی در لیگ همچون بیشتر فصول گذشته، احتمالا در پایان فصل جایگاهی بین ششم تا دهم خواهد داشت و این یعنی «همان همیشگی» معروف که شاید بشود آن را به‌عنوان شعار این باشگاه انتخاب کرد!

در‌این‌بین وضعیت چیپس البته کمی متفاوت است. این تیم با رأی کمیته انضباطی ۳‌امتیاز بازی با راگا را گرفته، اما هنوز نتوانسته از منطقه نا‌امن انتهای جدول جدا شود. البته حفاری و به‌ویژه شهروند، این‌قدر در این فصل بد بوده‌اند که چیپس خیلی نگران سقوط‌کردن نباشد، ولی در‌هر‌حال شرایط این تیم جذاب‌تر از فرش‌آراست و خطر سقوط هر‌چند‌اندک، ادامه فصل را برای این تیم حساس و برای تماشاگران و علاقه‌مندان فوتسال، جذاب نگه خواهد داشت.

مشهدی‌ها در کورس قهرمانی!

درحالی‌که ۲ نماینده شهر‌مان کیلومتر‌ها از فکر قهرمانی دور هستند، مطابق همه فصول گذشته، مربیان و بازیکنان مشهدی از چهره‌های تأثیر‌گذار کورس قهرمانی هستند. مس‌سونگون که دیروز بعد از ۲ هفته ناکامی فرش‌آرا را مغلوب کرد، با حمید بی‌غم دو‌باره به کورس قهرمانی برگشته و به‌دنبال کسب پنجمین عنوان قهرمانی پیاپی خود است.

این درحالی است که غیر از گیتی‌پسند که مدعی گردن‌کلفت قهرمانی است، ۳ تیم کراپ الوند، سن‌ایچ ساوه و تیم شگفتی‌ساز مقاومت البرز هم از شانس قهرمانی لیگ برخوردارند. در قزوین مهدی جاوید، آقای‌گل ۴ دوره لیگ، همچنان از بازیکنان تأثیر‌گذار لیگ است و با بستن بازوبند کاپیتانی تیم کراپ تلاش می‌کند این تیم نو‌پا را به رؤیا‌ی قهرمانی لیگ برساند. او مثل فصول گذشته گل‌زن نیست و کورس آقای‌گلی را به سعید احمد‌عباسی و بقیه جوان‌ها داده! اما با تجربه‌ای که دارد، جزو بهترین‌های لیگ ایران است.

زندی با مشهدی‌ها چراغ‌خاموش می‌آید

تیم زندی‌بتن که با داشتن ۴ بازیکن مشهدی به‌نوعی تیم سوم مشهدی‌های لیگ برتر محسوب می‌شود، روز گذشته یک نتیجه خوب دیگر گرفت و با ۴ گل سپاهان را در‌هم کوبید. تیم جدید استان مازندران در‌حالی سپاهان را مغلوب کرد که اصفهانی‌ها ۲ هفته قبل مس‌سونگون را در خانه خودش شکست داده و هفته گذشته هم شهروند را برده بودند.

آن‌ها از شرایط روحی و فنی خوبی برخوردار بودند، اما زندی‌ها دست‌کمی از آن‌ها نداشتند. تیم مازنی بعد از شکست ۷‌بر ۱ چیپس در مشهد دیروز هم سر‌حال و سرپنجه در کلاردشت ۴ گل به سپاهان زد که ۲ گلش را رحمان سارانی به ثمر رساند. کاپیتان مشهدی این تیم که هفته قبل در جشنواره گل این تیم در مشهد نقش بسزایی داشت و در آن بازی نیز ۲ گل به چیپس زده بود.

هفته بیستم، همین پنجشنبه

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود که طبق برنامه در روز پنجشنبه ۷‌بهمن، چیپس میزبان تیم فردوس قم خواهد بود و روز جمعه ۸‌بهمن فرش‌آرا در دیداری آسان از شهروند ساری قعر‌نشین در سالن بهشتی پذیرایی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->